Geslaagde nieuwjaarsborrel in The Big Cheezy in Voorburg

Op zondag 20 januari jl. organiseerden bestuur en fractie van D66 de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, ditmaal in The Big Cheezy, het restaurant van Tennispark Vreugd en Rust in Voorburg. Een geslaagde bijeenkomst met een leuke opkomst. Na het welkomstwoord van voorzitter Stefan van de Griendt, die in zijn speech ook nader inging op de belangrijkste doelstellingen van het bestuur in 2019 was het woord aan fractieleider Jacco van Maldegem die kort een uiteenzetting gaf over de stand van zaken binnen de fractie en over geplande activiteiten en voornemens. Marcel Belt, lid van D66, brak als lijsttrekker van Water Natuurlijk een lans voor een stem op deze organisatie tijdens de naderende verkiezingen voor het Hoogheemraadschap. De fractievoorzitter en tevens lijsttrekker van D66 voor de provincie Zuid-Holland Ria Oosterom, luisterde de bijeenkomst op met haar aanwezigheid en benadrukte het belang voor D66 van een goede opkomst tijdens de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 20 maart van dit jaar. Tenslotte sprak ook de campagneleider voor Leidschendam-Voorburg voor die verkiezingen Brigit de Klerk de aanwezigen enthousiast toe. Na door de voorzitter aangekondigde een toost op een goed en succesvol nieuwjaar werd er nog volop gebruik gemaakt van de aanwezige drankjes en hapjes, kon er nader kennisgemaakt worden en in de van onze afdeling bekende gezellige sfeer met elkaar over vele aspecten van gedachten worden gewisseld.

Gepubliceerd op 21-01-2019 - Laatst gewijzigd op 26-01-2019