Stefan van de Griendt

Bestuursvoorzitter

41 jaar

Voorburg

Stefan is sinds 2009 actief voor D66 Leidschendam-Voorburg. In de periode 2010-2014 was hij commissielid namens de fractie in de gemeenteraad. In de afgelopen raadsperiode (2014-2018) was hij fractievoorzitter van D66. Stefan wilde na zijn raadsperiode graag van betekenis blijven voor de afdeling. Hij geniet van de lokale politiek, die zowel gaat over de kleine en concrete dingen als ook van de grote thema’s die tastbaar worden op gemeentelijk niveau. Dat maakt lokale politiek mooi. Sinds september 2018 is Stefan voorzitter van het afdelingsbestuur. Een mooie manier om, na enkele politiek actieve jaren, te werken aan de kracht van de vereniging. Stefan vindt het belangrijk om als politieke afdeling meer geworteld te raken in de lokale samenleving. Daarnaast wil hij nog meer leden geactiveerd krijgen voor de lokale politiek en voor de vereniging. Want naast de handen uit de mouwen, is lid zijn van onze partij ook heel gezellig!

Stefan woont samen met Femke. Samen hebben ze vier zonen.

Meer van Stefan van de Griendt