Lydia Neeteson-Tiemens

Bestuurslid (communicatie)

41 jaar

Voorburg

Sinds de zomer van 2019 is Lydia actief als bestuurslid voor D66 Leidschendam-Voorburg. Lydia is geboren en getogen in Leidschendam-Voorburg.

Met haar jarenlange kennis en ervaring op het gebied van communicatie wil ze leden, fractie, bestuur en bewoners via diverse middelen elkaar laten vinden en zo verbinden. Het werk van D66 Leidschendam-Voorburg via social media, de website, nieuwbrieven, beeld en verhalen  vertellen, laten zien en prikkelen tot interactie. En daarmee het toegankelijker maken om te luisteren naar al die goede ideeën van leden en bewoners .

Lydia is freelance communicatie-adviseur. D66 is de partij waar zij zich voor inzet, omdat ze voor de kracht van mensen zelf staat. Haar ervaring in bedrijfsleven, het onderwijs en internationale ontwikkelingssamenwerking ziet zij terug in het werk van D66; de overtuiging dat met vertrouwen, heel veel aandacht voor onderwijs, vernieuwing en zorg mensen eigen verantwoordelijkheid nemen en dat delen om de toekomst samen beter te maken.