Jacco van Maldegem

36 jaar

Leidschendam

Jacco van Maldegem is econoom, speechschrijver en fractievoorzitter van D66 Leidschendam-Voorburg

Hij woont samen met zijn zoon en vriendin in Leidschendam. Zijn uitverkiezing is voor hem een grote eer. “Het volk vertegenwoordigen en het bestuur controleren zijn de belangrijkste taken binnen een democratie.”

“Wij wonen in een heel fijne gemeente en dat komt ook door verstandige beslissingen van de gemeenteraad. Beslissingen waaraan D66 eerder behoorlijk steentje heeft bijgedragen. Ik wil ervoor dat dat zo blijft. Zodat Leidschendam-Voorburg de komende jaren een nog fijnere plek wordt om te wonen, te werken en te leren.”

Jacco is fractievoorzitter en houdt zich bezig met de financiën, veiligheid, LHBTI en algemene zaken. Jacco is ook lid van de Commissie Rekening en Audit en van de Adviescommissie Economisch Vestigingsklimaat van de Metropoolregio Rotterdam-Den Haag.

Jacco staat garant voor een krachtig en helder sociaal-liberaal geluid. Hij vertrouwt op de kracht van mensen en gelooft in een duurzame en harmonieuze samenleving. Een samenleving die prestaties beloont en welvaart verdeelt. “Want dan kan ik een nog beter Leidschendam-Voorburg mag doorgeven aan mijn zoontje, en aan alle andere kinderen.”

Stuur mij gerust een mail of bericht op Facebook!

Meer van Jacco van Maldegem
Ik beloof u dat ik een krachtig en helder sociaal-liberaal geluid zal verkondigen.
- Jacco van Maldegem