Doe mee met D66 Leidschendam-Voorburg

D66 Leidschendam-Voorburg is een actieve vereniging. Dagelijks zetten leden van D66 zich vrijwillig in voor de partij en haar sociaal-liberale idealen.

Stap over de drempel en word vrijwilliger. Er zijn veel verschillende activiteiten waarvoor je je als enthousiaste democraat voor kan inzetten.

Activiteiten

Het hele jaar door organiseren activiteiten. Je vindt een volledig overzicht van de geplande activiteiten in de agenda.

Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Kandidaat raadslid

De leden van D66 Leidschendam-Voorburg kunnen zich vanaf nu weer aanmelden voor de kieslijst van de gemeenteraadsverkiezingen 2022 als kandidaat raadslid.  De termijn voor aanmelding sluit op 30 september 2021. Heb je interesse? Meld je zich dan alvast bij de verkiezingscommissie via AVC@d66leidschendam-voorburg.nl. Je ontvangt dan meer informatie over de procedure en het aanmeldingsformulier. Je aanmelding dient voor 30 september 2021 binnen te zijn.

Andere activiteiten

Wil je straks helpen met de campagne of wil je wel eens weten wat een bestuur doet? We kijken uit naar je mail. Of kom een keer naar een event en schiet een bestuurslid aan. Je kan uiteraard ook mailen naar bestuur@d66leidschendam-voorburg.nl

Laatst gewijzigd op 27 juni 2021