maandag 28 juni 2021

Stap naar voren! Kandidaat raadsleden Gemeenteraadsverkiezingen 2022 meld je aan.

De leden van D66 Leidschendam-Voorburg kunnen zich vanaf nu weer aanmelden voor de kieslijst van de gemeenteraadsverkiezingen 2022 als kandidaat raadslid.  De termijn voor aanmelding sluit op 30 september 2021. Als raadslid wil je jezelf de komende 4 jaar inzetten voor een progressief geluid in de gemeenteraad. Je bijt je vast in de dossiers, hebt structureel contact met inwoners en weet hen goed te vertegenwoordigen. Je komt altijd met progressieve ideeën en denkt verder dan de voor de hand liggende oplossingen. Een debat ga je niet uit de weg. Je handelt vooruitstrevend en vanuit de progressieve waarden van D66. Je werkt actief mee om zichtbaar te zijn en standpunten van D66 Leidschendam-Voorburg voor het voetlicht te brengen.

Herken je jouw ambitie? Of wil je nog meer informatie?

Meld je  bij de verkiezingscommissie via AVC@d66leidschendam-voorburg.nl. Je ontvangt dan meer informatie over de procedure en het aanmeldingsformulier. Je aanmelding dient voor 30 september 2021 binnen te zijn.

Hier vind je het profiel en nog meer informatie.