maandag 25 mei 2020

‘Je kunt zelf veel doen voor een betere en schonere wereld’

Raadslid Charlotte Bos gaat in gesprek met Ruud en Centhia Maltha, D66-leden en inwoners van Leidschendam-Voorburg, over luchtkwaliteit en  het meetkastje. D66 organiseerde in februari dit jaar een thema-avond over bereikbaarheid onder anderen rond The Mall of the Netherlands. Ook de slechte luchtkwaliteit in onze gemeente kwam daarbij  aan de orde. Charlotte Bos betrok Ruud en Centhia Maltha bij project LV2, Lucht Voor Leidschendam-Voorburg.

Ruud en Centhia Maltha zijn al sinds 1969 lid van D66. Zeer betrokken leden die veel voor de afdeling en D66 gedaan hebben. Leden die de D66-waarden belangrijk vinden: kwaliteit van leven, onderwijs, milieu, zelf verantwoordelijkheid nemen en meedenken. En nu dus met het laten ophangen van meetkastje op hun balkon een belangrijke bijdrage leveren aan het leefbaar houden van de gemeente. Op een plek waar het verkeer met The Mall of the Netherlands naar verwachting alleen maar gaat toenemen.

‘Je kunt zelf veel doen voor een betere en schonere wereld’. Lees snel het interview dat Charlotte had met Ruud en Centhia Maltha. Ruud en Centia Maltha: ‘Je kunt zelf veel doen voor een betere en schonere wereld’