donderdag 5 maart 2020

Raadsflits: lijst met betaalbare woningen, trouwen waar je wilt en hondenbelasting

W O N I N G E N 🏠🧓👵👱🏾‍♀️👱🏽‍♂️👳‍♂️🧕👩‍🦳👨‍🦳🤱🏽👨🏻‍👨🏻‍👧🏻‍👦🏻👨‍👩‍👦‍👦👩‍👩‍👧‍👦👩🏽‍👩🏽‍👧🏽‍👦🏽👨‍👩‍👧👨‍👩‍👧🏘🏢🏡🏣 Betaalbare woningen voor jongeren, ouderen en jonge gezinnen in Leidschendam-Voorburg zijn te schaars. D66 overhandigt wethouder Rouwendal een lijst vol ideeën.

D66-raadslid Peter van Dolen heeft wethouder Rouwendal een lange lijst gegeven van plekken waar betaalbare huizen gebouwd kunnen worden in de gemeente. De wethouder kwam zelf namelijk niet verder dan twee locaties. Door goed om je heen te kijken en creatief te zijn, denkt D66 meer betaalbare huizen te kunnen bouwen voor onze jeugd, onze ouderen en onze jonge gezinnen. Want te vaak is de keuze in Leidschendam-Voorburg slechts sociale huur of veel te duur.

T R O U W E N waar J I J wilt💍❤️🧡💛💚💙💜👰🏾👰🤵🏾🤵Je kunt vanaf nu trouwen waar je maar wilt in onze mooie gemeente, dankzij een voorstel van D66. Zelfs in je eigen huis🏠. De ambtenaar van de burgerlijke stand komt naar je toe, in plaats van andersom. Uiteraard moet je voldoen aan wat voorwaarden – de ambtenaar moet zich kunnen omkleden, er moet een tafel staan en zo nog wat dingen – maar je droomhuwelijk kun je laten voltrekken op jouw gedroomde locatie! Daar is D66 erg blij mee.

H ON D E N B E L A S T I N G🐶 D66 heeft de wethouder Rouwendal vorige week weer eens bevraagd op zijn plannen voor de lokale belastingen💶. Hij blijft onvermurwbaar; 🐕🐩hondenbezitters moet zorgen voor een sluitende begroting. D66 vindt dat oneerlijk en blijft voorstander van afschaffen van de hondenbelasting.

📨📧Wat vindt u? Laat het ons weten via fractie@d66leidschendam-voorburg.nl