zondag 16 februari 2020

Hoe kom je Leidschendam-Voorburg met Mall of the NL en Damplein nu en straks nog in?

Het nieuwe Damplein, welk of niet een brug en alle mensen van buiten de stad die straks het nieuwe Mall of the Netherlands willen bezoeken. Het zijn grote thema’s die leven onder bewoners en leden. Immers hoe kom je Leidschendam-Voorburg straks nog in of uit?

D66 organiseerde donderdag 13 februari een thema-avond in ‘t Swaentje voor leden én geinteresseerden. Jong, oud en nieuwe leden kwamen af op de oproep! Heel fijn al die betrokken bewoners!
Het onderwerp leeft met the Mall of The Netherlands dat dit jaar opent, nieuwe Damplein en natuurlijk wel of niet ‘een brug’ over de Vliet. Wouter Jorissen van de fractie van D66 Leidschendam-Voorburg lichtte de laatste stand van zaken toe én haalde veel input op als reactie voor ideeën én nieuwe voorstellen.
In een goede sfeer werd er met elkaar gediscussieerd. En zeer bruikbare suggesties kwamen naar voren. De fractie gaat er mee aan de slag en we houden je op de hoogte (met de concrete standpunten, moties en vragen die het College voorgesteld krijgt). De avond sloten we af met een gezellige borrel.

Wouter Jorissen

Ook een keer een thema-avond of masterclass bijwonen? Jouw ideeen, kennis en mening delen? Kom over de drempel. Alle lokale voorbeelden zijn nodig voor betere, slimmer en duurzaam beleid.

Stuur een mail info@d66leidschendam-voorburg.nl voor meer informatie.